Friday, July 21, 2006

LOTTER AF4 - Fringggggggggg

Photobucket - Video and Image Hosting


Tahun ni AF4 serasa suam -suam kuku saja. hahaha

So, ramai yang hanya ingin jadi pemerhati saja dan tidak kurang yang duduk di bawah tempurung.*ketis penghuni tempurung.* ;)

Apa yang saya rasa, AF masih lagi mengungguli rancangan reality tv so far. Tengok saja rancangan sekarang - one in a million dan mentor or be it Hits 1 jeng jeng jeng dan rancangan2 yang lain yang sewaktu dgn nya.

Bagi saya AF tetap no 1 dari segi persembahan isinya,pengacara dan hadiah juga sangat lumayan.Rancangan mentor baru-baru ini kecoh dengan pemilihan protege. Maka saya dapat lihat penonton/penyokong riuh rendah di bawah.Tiada kawalan dan pengacara rancangan tidak initiatif untuk menenangkan penonton.Di sini lebihnya AF. Aznil pasti pandai mengawal keadaan.Saya dengar juga satu rancangan reality ini pihak urusan siap buatkan banner lagi dan memberi tiket pada sesiapa sahaja untuk datang dan diberi banner untuk di pegang semasa rancangan berlangsung.Di AF, peminat dengan kreativiti sendiri membawa banner yang berbagai corak(termasuk lah saya. haha) tanpa di paksa. tiket juga tidak mudah di perolehi.

Namun demikian oleh kerana sudah 4 musim maka mana rancangan pun pasti ada pasang surutnya. Astro sering saja cuba mencuba perkara baru atau kezutan2 yang buat penonton terkena bahana.

Saya dari dulu memanglah penyokong setia AF. huhu. Tanpa AF rasa minggu-minggu kita hambar saja.Kemuncak AF pastinya AF3 di mana Mawi menjadi juara dan saya bergiat aktif dengan Kefli fc ( sehingga lah kini)....

Permulaan AF4, saya melihat dari tirai akademi dan terus ke prelude. Saya suka melihat pelajar dari Sabah ni, Lotter yang menyanyikan lagu Monday morning. Saya terkejut sebenarnya kerana dalam tirai beliau kelihatan sungguh 'kampung' tapi bila konsert sungguh bergaya sekali.

Maka saya ikuti perkembangan beliau dalam diary dan juga konsert mingguan.

Minggu pertama dengan lagu Azizah, dia bawa dengan baik sekali. He is quite a joker. Persembahan dia hidup walaupun memiliki suara yang 'sengau' tapi saya suka. hahahaha

Dari minggu ke minggu, he did perform ok dan ini saya rasa punca utama ialah pemilihan lagu yang kurang sesuai dengan suara beliau. Konsert ke 5 saya mula pergi melihat secara live setelah SM offer tiket. Thanks SM

Konsert ke 6 dan ke 7 sehingga lah beliau tersingkir. :( Saya memang tidak mengharapkan beliau akan terus ke final tapi bila beliau tersingkir, terasa lah hambarnya konsert final itu nantikan.

Diary dirasakan hambar sekali. Tiba-tiba kita terdengar suara Lotter menegur Faizal di dalam diary.Terasa sungguh kita kehilangan Lotter.Syabas Astro kerana berjaya membuat orang merasa sedih dan kehilangan.

So, pada fans lotter, kemungkinan sesuatu akan berlaku di konsert minggu ini. Bersedia lah.


Fringggggg

13 Comments:

Blogger Orgkampung said...

yuhuuuu.....mari kira serang itu e-mail..apakah kejutan yang bakal berlaku ittew?...ye saya juga salah seorang yang dipaksa meminati lotter muahahaha...takde la...saya pun suka jugak..so ramai-ramai serbu email yahooo hehehe

21 July, 2006 16:59  
Blogger aidid said...

hahahahaha.anda memang fans sejati kan.;) bagus2 cik ogy. nanti kita susun strategy okeyy.

21 July, 2006 17:04  
Anonymous Anonymous said...

*jengah kuo sat dr tempurung*

dengan ucapan...jeng jeng jeng :P

21 July, 2006 17:34  
Anonymous Anonymous said...

eh apa daaa kuo che anon plak

waiem azzurri di siniii yach...hehehe

21 July, 2006 17:35  
Blogger aidid said...

yer cik wai em azzuri. cik les bleus sangat suka hati kerana itu zidan masih dpt simpan bola emas dia. mek sukerr

alaa dah sampai penghujung dah ni, keluarlah je dari tempurung tu. *wink*

21 July, 2006 17:44  
Anonymous Anonymous said...

waiem masih belum terjebak ke? wowww...gua suspek sama lu ler waiem =)

21 July, 2006 19:08  
Anonymous Anonymous said...

hi k.aidid (lambai2x)

21 July, 2006 19:09  
Blogger aidid said...

lambai2 ala miss world kat aeryn.Bila nak turun KL?

22 July, 2006 11:06  
Anonymous Anonymous said...

'masih lagi terkasima ngan sms dari kaidid'

mek ulur 4 sms utk fringgg

25 July, 2006 10:59  
Blogger aidid said...

yeyy iffa. tq. mmuahz mmuahz

Frinngg

26 July, 2006 07:51  
Anonymous Anonymous said...

hehehehe...

-sempoii-

26 July, 2006 17:08  
Anonymous Anonymous said...

OOO kak aidid coba la untuk setia.. kak aidid afundi lotter la plak.. cam mana kekasih lama kak aidid..

10 August, 2006 16:20  
Anonymous Anonymous said...

best regards, nice info Organic rose skin care lek za epi topamax vitamins baby clothes Car european breakdown cover+ http://www.vitamineoilkeloids.info/wireless-internet-access-for.html Informationen ber rosacea Ty penningtons personal adderall story Search for inuyasha and kagome sex stories acne rosacea central Equity home insurance loan uk Air filter 1979 ford Childrens rooms area rugs

22 February, 2007 12:24  

Post a Comment

<< Home